Yaşsız, zamansız, moda olmadığı için demode de olmayacak küçük detaylarla fark yaratan gizli bir şıklık… Fey’i gerçekleştirirken bütün bunları düşündüm. Fatoş Yalın Arkun Kurucu, Kreatif Direktör |
Yaşsız, zamansız, moda olmadığı için demode de olmayacak küçük detaylarla fark yaratan gizli bir şıklık… Fey’i gerçekleştirirken bütün bunları düşündüm. Fatoş Yalın Arkun Kurucu, Kreatif Direktör |
Küçük bir kız çocuğuyken ilk dikkatini çeken; evlerden sokaklara yansıyan kötü avize ve floresan ışıkları oluyor. Bu ileride görsel yanı ağır basan işlerle uğraşacağının ilk işareti aynı zamanda…
Vizon dergisi, ardından Yargıcı ve 24 yıl da Marie Claire dergisine imza atıyor. Bir dönemse özgürlüğünü kısıtlayan, ‘satılan’ yayınlar yapmaktan sıkıldığı için Biz dergisini hazırlıyor. 1989 yılında onunla birlikte, Türkiye’de ilk kez dergi künyelerinde ‘moda editörü’ unvanı yer almaya başlıyor.
Yıllar içinde edindiği birikimleri paylaşma isteği ile bir mağaza değil de mekân olarak düşündüğü, uğrayanların kendini iyi hissetmesini hayal ettiği FEY’e hayat veriyor. İlham kaynağı ise James Mason Brown’ın; “The fey quality was there, the ability to see the moon at mid-day” sözü oluyor. FEY’de; eksikliğini hissedip ürettiği kıyafetleri, vintage’ları, aksesuarları, ev eşyalarını bir araya topluyor.
Adı üzerinde; FEY büyülü, ezberbozan ve eşsiz…